Nieuws Eemnes

Proces omgevingsvisie gestart

kerkstraat-met-grote...

We zijn gestart! Komend jaar werkt de gemeente Eemnes samen de gemeente Blaricum en Laren aan de omgevingsvisie. Met de omgevingsvisie stellen we vast hoe ons dorpscentrum, onze woonwijken, de bedrijventerreinen en buitengebieden eruit moeten zien in de toekomst. Met deze blik vooruit maken we plannen voor de toekomst en nodigen we anderen uit om zelf met goede initiatieven te komen. Ook frissen we langzaam onze regels voor nieuwe plannen op.
We hebben eerste bijeenkomsten gehad met onze ambtelijke organisatie, het college van B&W en de gemeenteraad. Daarin hebben we het gehad over de thema’s die in de omgevingsvisie aan de orde moeten gaan komen. Bij het maken van de omgevingsvisie hebben we ook onze inwoners, ondernemers en organisaties nodig! Jouw kennis, ervaringen en argumenten helpen ons om keuzes te maken. Op meerdere momenten tijdens het proces nodigen we bewoners, ondernemers en organisaties uit mee met ons mee te denken. Op deze pagina kun je meer informatie vinden over de omgevingsvisie. Op de hoogte blijven? Meld je dan hier aan voor de nieuwbrief.

Nieuwsbrief Eemnes

toekomstbel